SM TOWN LIVE in Paris

Kan ni gissa vart jag ska den 10:e juni?



Jag ska till Paris för att gå på SM TOWN LIVE! Jag kommer att flyga dit på torsdagen den nionde och åker hem den elfte, dagen efter konserten. Konserten kommer att vara i Le Zenith, en arena som rymmer runt 7000 personer. Dit kommer SNSD, TVXQ, f(x), Super Junior och SHINee. Så jag kommer att få dem allihopa live! Jag kan inte ens tro att det är sant. Därför är jag inte heller så glad som jag egentligen borde vara. Det känns inte som att det händer på riktigt.


Det kommer att kosta mig en hel del... Jag åker dit med mamma eftersom jag varken får eller vill fara själv. Jag har köpt biljetter till de dyraste sittplatserna + goodies. Så det kan inte bli bättre! ♥




Det är såhär det ser ut inne i Le Zenith. Jag och mamma kommer att sitta i O-sektionen, så vi har grymt bra platser! (Om inte de bästa!) Men som sagt känns det inte alls som att jag ska fara. Inte än i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Izzy

Skulle oxå vilja åka!!!

Men men, har det så bra ^^

2011-05-11 @ 21:46:12
Postat av: anna

Härligt du ska dit! Jag ska dit den 11 ^__^ Har inte heller förstått ddet än.. känns som en dröm :) men jag kunde inte se vilken sektion jag ska sitta i när jag beställde. Var såg du det? :p

2011-05-20 @ 16:42:42
URL: http://ohmyhee.tumblr.com
Postat av: Elin

Heeej superfin blogg! Jag ska med till Paris o se SMTOWN!! jag ska sitta i o sektionen den 11 och stå den 10. Visst ser man fram emot det?? ANtar att din bias är taemin? Mig med!! :D

2011-05-30 @ 13:08:24
URL: http://thegoldenlock.blogg.se/
Postat av: johanna luu

Var konserten bra? :)

2011-06-25 @ 16:25:23
URL: http://luu.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0