Det här med att blogga kanske inte riktigt är min grej.

Trots det har jag suttit och påtat med en ny bloggdesign under ett par timmar. Jag blev himla nöjd med resultatet, så nu kanske jag får ta mig i kragen och börja uppdatera här igen.

Före.


Efter!

Jag gjorde inga större förändringar utan bytte bara ut headern och bakgrunden. Men visst blev det rätt stor skillnad ändå? ^.^ Det här med bloggdesign är ju inte riktigt min grej och det är inte alltid Photoshop vill samarbeta, så jag är glad att jag fick ihop det till sist.

Hur tycker ni att det blev? Bättre eller sämre än innan?

Kommentarer
Postat av: Vizoo

Tycker den nya designen är superfin! Mycket bättre än innan. :)

2011-07-27 @ 19:08:27
URL: http://crazymangafreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0