Åker till Göteborg på lördag.

Tidigt på lördag morgon åker hela familjen ner till Göteborg. Det enda jag är helt hundra på att vi ska göra är att gå på Liseberg. Jag är riktigt taggad, men kommer säkert att fega ut och inte våga åka någonting. På onsdag åker resten av familjen hem igen medan jag tar ett tåg ner till Malmö. Därifrån får jag sedan skjuts hem till Fei, en klasskompis som precis har flyttat dit ner till Skåne. Det ska bli så sjukt roligt att få träffa henne igen!

Efter att ha hälsat på Fei flyger jag från Malmö till Stockholm och sedan hem till Umeå. Har aldrig flygit helt själv förut, men det kommer nog att gå bra.

Jag kommer alltså inte att skriva alls/speciellt mycket här den kommande veckan. Men jag ska försöka hinna med att göra ett par tidsinställda inlägg som publiceras under tiden jag är borta. Jag kommer kanske lägga in lite bilder från Paris och SM TOWN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0